Ledig

 
Gormorgon eller kanske snarare god förmiddag. Idag har jag tagit igen den sömn jag missade förra veckan. Vad skönt det är at slippa bli väckt av den där arga väckarklockan. Är hos pappa denna morgon och han har som vanligt ingen mat i kylen. Fick bli en improvisationsfrukost minst sagt. Alltid lika spännande.
 
Denna veckan är jag ledig. Åh, vad jag gillar det ordet. Ledig. Jag ska göra det jag nästan glömt att jag i vanliga fall gör - måla, klippa, klistra spela ut min kreativitet. Det var väldigt länge sedan och jag känner att jag har något inom mig som behöver komma ut. Så imorgon ska jag dra fram mina penslar och målardukar och gå loss. Jag ser fram emot det så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0