you are a bitch if you do it



Tjena tjena mittenbena. Höhö.
Jag packar väskor för tillfället. Nej, jag skriver ju här, men egentligen borde jag packa väskor. Eller åtminstone en a dom. Eftersom jag åker imorgon. Men istället håller jag på och fular mig och tar kort på olika kläder. Så nu tar jag en paus i allt bajs. Ska ta en lång promenad och rensa tankarna. Sedan ska jag åka och handla middagsmat. Måste få bort den jävla bränt-popcorn-lukten som bitit sig fast i hela huset...

Igår skulle jag poppa popcorn, så gick jag in i tvrummet. Så var det bigbrother. Så satt jag kvar och kollade där. Och glömde popcornen. Så efter typ 7 min kom jag på att popcornen var kvar i micron. Springer in i köket som är helt jävla rökigt. Varför använder jag aldrig timern på micron? Då slipper man ju passa dom jävla popcornen själv. Hur som helst. Så vaknade jag imorse och kände fortfarande denna äckliga brända lukt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få bort det. Men jag kommer nog på något ska ni se.

Sen en grej till som är åt helvete. Spray tan. Behöver jag säga något mer? suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0