Hej sverige


Kommentarer
Postat av: Karoliina

Skönt att veta att någon annan är som jag! Trodde jag var helt ensam om saken. Fast samtidigt e de ju jävligt ledsamt, för jag vill int att någon annan ska känna som jag.

Ps. e du finlandssvensk eller Sverige-svensk?

Svar: Jag är sverige-svensk. hehe. :)Ja, jag blev överlycklig när jag läste dina blogginlägg och insåg hur lika vi är. Men det är klart det är lite tragiskt också... :/
linda494.blogg.se

2012-09-24 @ 17:24:48
URL: http://junkyardjulie.ratata.fi
Postat av: Karoliina

Oj, sweet! Hur hittade du min blogg?

Svar: Jag kommer inte ihåg, men jag läste runt bland kommentarer på olika bloggar någon dag, kanske var då. :)
linda494.blogg.se

2012-09-26 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0