Who says I can't get stoned, turn of the lights and telephone?

Idag bakar jag pizza och leker italienare, lyssnar på John Mayer och dansar knäppt. Jag sjunger högt och dammsuger, vädrar huset och tar ett andetag. Känner lite på våren och hoppas på allt. Skriver uppsatser gör jag också, på löpanda band. BAM BAM BAM. Senare idag ska jag till IKEA. My second home.
Ska köpa en hylla som är säsongsvara, så vi får se om den finns kvar, vilket jag hoppas så innerligt att den gör.
Efter det åker vi till pappa och kollar på melodifestivalen.

Who says - John Mayer



Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

John Mayer är bäst ;D

2010-03-14 @ 09:53:26
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0