akuten

det började med att det högg till i högra sidan av min mage på kvällen igår. Tog några alvedon och det gick över efter någon timma. I natt vaknade jag klockan 4 och skrek av smärta, kunde knappt röra mig, spydde lite, väckte mamma och åkte till akuten. i bilen på vägen dit försvinner smärtan. och när vi kommit fram till sahlgrenskas akutmottagning så känner jag mig som ett pshyko eftersom jag helt plötsligt mådde ok. 4 olika läkare tryckte på min mage och det gjorde inte ont. till slut tog dem massa olika prover och kom fram till att min bukkörtel är infekterad. så doktorn gav mig två alternativ, stanna där eller åka hem under 48 timmars observation och komma tillbaka imorgon. gissa om jag är trött nu! tänker gå ut i solen och sova och hoppas på att jag inte får ont igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0