ur min hjärna

det här måste fan vara den värsta veckan på länge. men jag är glad över att den snart är slut. har bara ett prov och en redovisning kvar denna veckan. vad länge sen det var jag laddade upp bilder. vad länge sen det var jag tog kort överhuvudtaget. vad länge sen jag shoppade nånting. jag vill ha en sån där mjuk fin tröja som jag såg i tidningen förut. den ljusblåa.... jättefin. fan vad skumt att det snöade förut. det är nog för att isarna smälter. ja och dem smälter ju för att vi gör korkade val. jag vill se en film. så att jag kan skratta. det var längesen jag skrattade från hjärtat. ett högljutt hederligt gapflabb. känns som att det skulle behövas. oj. kom precis på mig själv med att låtsas skratta. väldigt tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0