Onsdag.

Idag har jag kört moped. Det kändes ovant. Men jag är glad över att den ville starta, eftersom jag ska försöka sälja den nu i helgen. Vet inte om någon kommer vilja köpa den ens. Den är ju trots allt lite rostig, seg och bensinmätaren står på max hela tiden. Haha. Sen har den ju lite repor på sidorna också. Men jag förväntar mig inte att får mer än nån tusenlapp för den... Men är någon sugen på min skitmoppe, så go ahead! Lägg ett bud. ^^







Förresten, har bytt min klänning (förra inlägget)... Ville hellre ha den i svart, och eftersom jag var så smart och lät bli att prova den innan jag köpte den, fick jag självklart fel storlek. Men men, nu är det fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0