Flummtisdagenriight.

Är du medlem i intresseklubben? Om inte, bli det då. För det är dags att anteckna...


Idag har varit rooolig. Har haft lila färg i ansiktet. Eller den kanske var blå. Vet inte riktigt. Men en sak jag vet säkert är att tanten som smetade det i ansiktet på mig, tydligen hade något emot mig. Hon sa "Jo, men den här färgen, vettö, den går bort med vatten och tvål". IN MY ASS!  Försökte med allt. ALLT. Funkar fan inte. Tanten ljög. Och bara därför kallar jag henne frånochmed nu för kärringen. Yeah, feel the pain woman!


Och sen då.. om du inte har skrivkramp ännu vill säga. Så hade jag styrtekniksprov, men skitsamma det behöver du inte skriva ner....   Sen så kom jag hem från skolan (fortfarande med den jävla färgen i ansiktet) och då ringde jag min handledare inför sommarjobbet på himlaskolan. Han verkade lite packad! Mmhm, juicy! Nu blire lite Gossip Girl känsla här. Därför skriver jag såhär för att avsluta:

xoxo // Linda

Kommentarer
Postat av: Potatis

tihi:D men din header e snögg iallf:))

2009-05-12 @ 20:59:13
URL: http://krompir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0