Söndag

Jag solade vid havet igår, utan solskydd... Men med kokos olja, som jag trodde hade solskyddsfaktor. Så nu har jag bränt mig i ansiktet. Inte så farligt, men vågar inte vara utomhus idag ifall det skulle förvärras. Så nu har jag städat mitt rum i några timmar (ja, timmar. så stökigt var det...) medan resten av familjen åkt ut för att sola idag igen. Känner mig som askungen... Fast nä,det är ju fan mitt eget fel.

Jag har kollat mer på tapeter och har kommit fram till att det är jättesvårt att bestämma mig. Jag har varit runt i ganska många olika färgaffärer, och ju fler jag ser desto svårare blir det för mig att bestämma mig. Just nu överväger jag att ta en ljusguldglansig tapet med en mönster som är ganska otydligt. Och till de ljusbrun/nogatbruna helfärgade väggar. Samtidigt som jag gillar det så gillar jag det inte... Herregud, jag kommer aldrig kunna bestämma mig.

Shopping från i fredags...



T-shirt 99:- Gina tricot
Skinnimitationskjol H&M 399:-
Armband 79:- Gina tricot
Axelbandslös klänning 299:- Gina tricot


Kommentarer
Postat av: Potatis

jag gillar armbandet:P

när ska vi ses? ikväll mayby?:)

2009-06-29 @ 00:24:20
URL: http://krompir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0