Onsdag.

Dagens planer:

- Äta upp glassen
- Fundera på att klippa gräset för att sedan bestämma mig för att inte göra det.
- Istället byter jag om till bikini och går ut och solar.
- Solar
- Solar
- Solar
- Kanske somnar i solen
- Vaknar, tänker "Helvete, vad är klockan. Dags å fixa middag."
- Går in, byter om, fixar thaimat
- Äter
- TV
-Träna
- Bada
- Duscha
- Sooova tidigt.




Ska upp kl halv 6 imorgon. För att jobba en längre dag än vanligt. Därför ska jag sova tidigt, som jag säger hela tiden men aldrig gör. Fast idag ska jag göra det såklart... Haha. Imorgon ska jag till ett dagis och sätta tillbaka alla grejer vi tog ner förra gången. Det kommer ta riktigt lång tid. Synd att man inte får övertidsbetalt.





Två flugor i en smäll? 
Passar på att lägga in en outfitbild.
Och ja bilden är fixad i paint,
eftersom mitt stökiga rum såg alldeles för stökigt ut på bilden.

Klänning, Lindex 499:-
Skor, Din sko 399:-
Jacka/bolero, gammal... från monki kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0