Lördag.

Grattis alla jävla studenter! Igår var jag och såg när min syster "sprang ut" och stack iväg på flak och grejer.
Man får nästan ångest av att tänka på att man har hela 2 år kvar... 2 ÅR!!!   Alla såg så glada ut och jag kände mig som nån outsider. När jag stod där och fotade som en galning. Men det enda som kom med var typ baksidorna på folksamlingens stundentplakat. Då var det bara att ta fram armbågarna och hugga sig fram. Av 470 bilder blev kanske 100 st på Malin, 50 st när hon inte blundar och 10 st som inte bara halva huvudet är med. Det var trångt, jobbigt och man såg i princip ingenting. Lyckades dock trycka mig allra längst fram, hade minst 5 armbågar i ryggen och fick stå tryckt mot nån  stackars liten gubbe. Jaja, att kolla på studenttagning på mimershus är ingenting som jag tänker göra om.


Kommentarer
Postat av: David

Ett tipps av fotograf guden själv: nästa gång kan du ta med dig en rugby hjälm och tackla dig igenom folkmassorna så att dom inte kommer upp igen^^

2009-06-10 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0