Torsdag?

Idag har jag städat ur hela mitt rum. Det enda som står kvar just nu är två garderober. Jag lyckades fylla nästan 2 stora säckar med gamla skitsaker som jag sparat på. Jag har även hunnit dra ner alla tapeter. Det känns inte som att det är mitt rum längre. Som om jag är på väg att flytta. På tal om att flytta så ska jag följa med Malin till Halmstad imorgon för att kolla på ett universitet. Sjukt va åren går fort. Känns inte som att det var jättelänge sedan jag och syrran klädde ut oss i lila trikåer, hattar och tjocka glasögon. Och sprang runt och busade med några grannar. Nu är vi nästan vuxna. Malin kanske ska flytta inom ett halvår och jag får bo kvar här tills skolan är slut. Utan någon syster.


Kommentarer
Postat av: Siss

Det var la inte så längesen som vi sprang runt i lila trikåer eller? <33

2009-07-16 @ 20:10:13
URL: http://malinkjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0