Lösnaglar är det värsta som finns.

Självklart vet jag också att krig, stöld eller en dålig hårdag är värre än ett par lösnaglar. Men när de sitter sådär lagom snett så att nagelbanden skavs, då! då är det inte roligt. Jag har i vanligt fall korta naglar, så detta känns väldigt konstigt. Ska nog snart ta av dom...

Jag och mamma satt uppe halva natten igår och kollade på sistaminuten resor. Jag vill verkligen resa någonstans i sommar. Känns som att det var jätte länge sedan. Vi tittade på resor till Kroatien, Grekland och Turkiet. Men har inte bestämmt något ännu. Jag kommer hålla tummarna (utan lösnaglar på!)  konstant i 2 veckor.


Kommentarer
Postat av: Siss

jag med! hålla dina tummar asså.

vrf inte ge dina naglar till moi?? du får inte va så kräsen med naglarna, de e fint. "Ska man va fin får man lida pin"

2009-07-16 @ 20:09:01
URL: http://malinkjos.blogg.se/
Postat av: anna

blir sugen på att fly den svenska sommaren några veckor... haha

2009-07-23 @ 23:50:20
URL: http://annahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0