Jag kan inte vänta, vill inte vänta.

Jag gjorde en sjukt bra deal med mammsen idag! Jag sa att om jag klipper halva gräsmattan, så får jag en ny bikini. Och hon gick med på det. Sen råkade jag även tillägga att jag ville ha ett hårspray också. Und das was ok. Så imorgon åker jag och köper en ny bikini (+hårspray) innan jag drar. Jag och syrran ska till Hova. Där ska vi bo i en stuga, även kallat "ruckel" av mig. Nej, så farligt är det inte. Jag gillar trots allt stället, campingen, sjön, namnet. Allt. Det är allra bäst på kvällen. Åh, det går inte å beskriva. Har många goa minnen därifrån. Kanske kommer upp nån bild eller två när jag kommit hem. Ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: David

ladda upp en bild när du hänger upp och ner :P

2009-07-05 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0