She knows that if she ever breaks free, That she will never see the light of day.

Jag, Micaela, Clara och Kajsa shoppade secondhand i fredags. Jag köpte en tröja med axelvaddar, jättefin! Men var tvungen att klippa av kuddarna för de var så gammla att de hade börjat smula sönder, så nu är det bara en vanlig tröja som påminner lite om Gina Tricot's koftor. Funderar på att köpa nya axelvaddar, men det kanske är för fult. Kan inte bestämma mig för vad som är snyggast...

Igår följde jag med min syster till Kungälv och kollade på klänningar till hennes studentbal. Hon hittade en jättefin midnattsblå klänning med stenar och pärlor på. Stället hade jättemånga fina klänningar och jag såg världens finaste bröllopsklänning. Synd att man inte kan beställa sånt några år innan...

Sen på kvällen åkte jag hem till Emma på singstar-kväll. Det var jätteroligt! Vi sjöng oss hesa och åt massa godis.
Här kommer lite bilder...

Clara, Kajsa, Emma och Hanna.

Linnéa väljer låt.


En låt med jävligt konstiga ord....

Emma var söt i sitt förkläde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0