Veronica maggio

Idag har jag varit på kulturkalaset med Clara, Hanna och några till. Såg Veronica Maggio, och jag måste erkänna att jag tyckte att hon var bra. Gillar inte hennes musik i vanliga fall, men hon var bra live. Enda nackdelen med hennes uppträdande var väll hennes dans, om man nu kan kalla det så... "luftjuck" är väll kanske ett ord som beskriver det aningen bättre. Hur som helst så var det bra!


Åkte hem runt 8 för att ha filmkväll med syrran som typ aldrig är ledig och har tid för mig längre. Hehe. Vi såg "Watchmen". Det är nog den konstigaste film jag någonsin sett. Vid flera tillfällen tänkte jag " Ooookej nu är jag helt lost. Vafan handlar denna filmen om egentligen?" Slutet var konstigt. Början var konstig. Handlingen och filmen över huvudtaget var väldigt underlig. Det är definitvt inte en film man kan se om och om igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0