Freeport outlet i Kungsbacka

Idag har jag och pappa varit och shoppat. Vi åkte hela vägen till Kungsbacka för att shoppa på Freeport outlet. Det fanns en hel del snygga saker, men eftersom jag inte haft något bra jobb i sommar så hade jag inte speciellt mycket pengar att shoppa för. Med mig hem fick jag i alla fall ett Solpuder, 3-pack "Dust it" och en skinnkjol från MQ. På vägen hem åkte vi in till IKEA och där kollade vi på gardiner, mattor och sängkläder till mamma och pappas rum. Jag fick av bara farten med mig en tvättkorg och vas. Nu fattas bara garderob-knoppar, spegel, lampskärm och kanske nya gardiner. Först och främst garderob-knopparna som jag stör mig så himla mycket på. Dom jag har för tillfället är glansiga. Och det passar inte till den matta garderobdörren. Vet att jag är petig, men sådana små detaljer är så irriterande.

Jag skulle verkligen kunna gå inne på IKEA hur länge som helst. Älskar att det finns så mycket att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0