Bra dagar existerar inte längre...

Det visade sig att du inte var den jag trott i alla fall. Jag trodde att du var bra för mig, men det visade sig att du är raka motsattsen. Du får mig att må dåligt.
Men kanske är det inte du som gör så att min mage skruvar sig, kanske är det jag. Jag som ångrar att jag gjorde det jag inte borde gjort.
Och vad jag än gör så blir det fel fel fel, och jag ångrar mig alltid dagen efter.

Hur som helst så är allt försent nu. Och det är dags att se på livet från en annan vinkel.
Det är dags att lämna allt det där bakom mig och blicka framåt. För om jag ska orka med skolan och allting, så behöver jag få bort honom ur mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0