I don't see the light from where you're coming.

De är trasiga, de är fula de är nästan blodröda. Jag måste fixa det.
Svart kanske, eller något nytt. Kanske Blå.
Ja naglarna alltså. Och sen har vi ju det där fula på huvudet också.
Det ska bort innan året är slut, ja alltså inte alltihopa. Utan färgen bara.

Jag ska vara snäll också. Som alltid, vara snäll.
Äta pepparkakor hjälper inte. Så jag får anstränga mig.
Inte för att det är något jobbigt.
Det kan vara bra ibland. Något extra.

Lördag idag. Allt jag gjort är onödigt. Jag som ville göra något rätt.
Har bara varit inne, ska nog gå ut. Men det är inte roligt utan kameran.
Klockan är redan 4 och det känns fel.
Jag ska träffa Linn och Teri idag. De behöver prata om viktiga saker sa de.
Men jag vill inte prata. Vi behöver inte prata.
Det löser sig ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0