Heja mig!

Fy satan vad duktig jag är som går upp kockan 08:00 för att sätta mig med plugget och studera. Det är fan inte illa för mig att självmant gå upp så tidigt! Dessvärre hann jag inte träna något alls idag. Får helt enkelt springa lite extra på jobbet. Var på frisikis & svettis förra veckan på ett core-pass. Fick en massa inspiration till olika styrkeövningar som jag kan göra här hemma. Jag kan ju tyvärr inte passa tiderna till alla passen eftersom jag jobbar så dumma tider... Men då är det ju perfekt att gå på några pass då och då för att få inspiration och en j&#¤%vla träningsvärk. Fy 17 vad ont jag hade förra veckan! Jaja, här kan jag inte sitta hela dagen. Off I go.
 
 
En sån här skulle man ha! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0