Tatuering

Äntligen har jag bestämt mig för hur min första tatuering ska se ut och vart den skall sitta. Vet dock inte vilket ställe som är bäst. Funderar på City tatto eller star tatto... Ska snart boka eftersom köerna är ganska långa på dem bästa ställena. Men det är helt okej, eftersom jag ändå vill göra den efter sommaren så att den inte blir solblekt.

På tal om tatueringar så drömde jag om att jag hade gjort nästan 10 tatueringar på synliga ställen. Och folk runt omkring mig började ogilla mig p.g.a dem. Pappa och mamma var besvikna och pratade om vad dem gjorde för fel när dem uppfostrade mig. Haha. Jag har börjat drömma så mycket konstigt...

Kommentarer
Postat av: tove

vilket motiv ska den ha då? :)

2010-04-25 @ 13:20:08
URL: http://towiiy.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0