Sometimes you say "Ha?", when I make perfect sense.

Varför lyckas jag alltid bli sjuk när loven kommer? Jag är aldrig sjuk i vanliga fall, när det är skola.
Jag är förkyld och jättehes. Hoppas att jag blir frisk till nyår. Annars är det  #?d!&...
Idag har jag sovit aslänge. Spelat Xbox halva dagen och varit hos min mormor och morfar. Jag tänker vara frisk imorgon. Har bestämmt det bara och så blir det.

Nu ska jag bada, fixa naglarna, ha hårinpackning, ansiktsmask, dricka te och se på film.
Så, "Busy busy busy, can I talk to you guys later?"


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder, fastnade speciellt för den sista! :)

2008-12-29 @ 16:37:07
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0