Shove up your babycries where the sun don't shine.

Någon mer än jag som var på kulturkalaset igår?
Fyfan, jag har nog aldrig sett eller hört ett så jävla grymt förband som Butterfly Imp.
Takida var väll också ok... Haha. Nej, men hela kvällen var underbar. Hade jätteroligt.

Synd att bussen strula på hemvägen bara, vet ärligt talat inte vad som hände riktigt. Men vi.. jag, linn, olivia och alex, fick stå i regniga Nol i en timma och vänta på bussen.

Träffade Anna från språkresan i vimmlet också, roligt att ses igen. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

det var roligt att träffa dig med , och vi syns väl igen sen när constanze kommer till sverige kanske? :)

och jag älskar din klädstil !

2008-10-12 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0