Upptagen

Skola - 2 tentor om 1,5 veckor. Därefter 2 nya kurser som startar.
Jobb - snart byta arbetsplats och få nya arbetstider.
Träning - hinna med att träna 3-5 ggr i veckan.
Hinna träffa pojkvän
Hinna träffa vänner
Planera inför halloween
Planera inför mammas födelsedag
 
Hur fan ska jag kunna lösa detta? Jobba 8h om dagen, plugga 8h om dagen(enligt programansvariga), träna och nå mina personliga mål, ha ett socialt liv och hinna med allmän vardag går inte ihop, tiden räcker inte. Det krävs grym planering och engagemang, vilket jag har och kan men som inte riktigt verkar räcka till.
 
Kom precis från ett stryka/bas-pass och känner mig helt slut ska sticka till jobbet om 20 min, måte hinna duscha. Helvete. Kom och tänka på hur jävla mycket press som ligger och trycker. Hur gör man? Någon som har några tips? Hur ska jag hinna med tid till mig själv?
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ge det ett halvår så har du snart kommit in i hur man planerar med skolan/jobb/fritid. Man lär sig att när man sitter och pluggar så innebär inte det att checka facebook, käka lunch en timme och bara göra det där som man kanske borde göra... ;)

2012-10-26 @ 10:38:00
URL: http://malinkjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0