I den östra delen av Göteborg.

 
Nu kära vänner, ska ni veta at jag är ute någonstans i den östra delen av Göteborg. Det regnar och det är mörkt och jag är på väg till jobbet. Jag ska alltså jobba natt, inte vilken natt som helst utan en fredagnatt! Jippie! Så alla ni som har tänkt att njuta av en lugn kväll framför tvn eller datorn (eller kanske för den delen göra stan med runda fötter) kan väll åtminstone ha i åtanke att det finns några stackare där ute i världen som just i detta ögonblick jobbar.
 
Men om jag ska försöka se det på ett positivare sätt så ska jag faktiskt jobba med nya människor idag, inte för att det var något fel på mina tidigare arbetskamrater. Jag har ju blivit utlånad till en grann-kanal i 3 månader. Så idag ska jag träffa nya människor och inom kort även lära mig hur de jobbar i deras kanal och så vidare. Ska faktiskt bli ganska spännande. Sedan kan jag alltid trösta mig med att jag faktiskt bara jobbar dessa 3 närmsta dagarna och därefter har jag en hel ledighetsvecka framför mig( i och för sig fullplanerad med plugg, men ändå..).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0