Schweinfurt

Sitter i mitt lilla rum här i Schweinfurt nu och har tråkigt. Eller det är ganska stort faktiskt. Ja rummet alltså. Har precis kollat på I rymden finns inga känslor med Kajsabajsa. Den är väldigt bra. Tummen upp! Kommer nog se den flera gånger när jag är här. Har inte tagit med så många tjejfilmer, och det hade inte Krillarna heller... Konstigt.

Det är för mycket kille i det här huset. Tv-spel, actionfilmer, öl... Men jag och Kajsa köpte värmeljus igår och nästan en blomma också. På tal om värmeljus så är det rätt kallt här inne. Min väckarklocka säger att det är 18 grader på mitt rum. Brrr...


Flög hit med Ryanair.
Dom tycker att det är viktigt att man plockar ut löständer och smycken innan man räddar sig vid en olycka...


Mitt rum är i alla fall tjej. Rosa och en stor garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0