Luktar som en man

Ja, alltså inte en sån där fet gubbe som sprungit upp för en hundratals meter lång kinesisk trappa, så att man kan känna hans stank från flera mil. Utan en sån där snygg, vältränad kille som jobbat i en bilverkstad hela dagen - utan tröja! Mm, jag luktar alltså olja. Och då kanske ni undrar vilken bil det är jag meckat sönder...

Men det är faktiskt inte en bil utan en motorsåg. Jag har sågat ner en massa träd. Och anledningen till att jag luktar olja är för att den helt plötsligt bestämde sig för att gå sönder. Den började ryka och luktade bränd motorolja... Självklart var det inte mitt fel, utan den jävla motorsågen som inte ville funka riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0