Här sitter rubriken i vanliga fall

Jises vad dålig jag har blivit på att uppdatera. Får fan se till att bättra mig!

APU:n har börjat. Nästa vecka jobbar jag tidigt skift. Börjar klockan 6. Aa, vid den tiden går jag upp i vanliga fall när det är skola. Så detta innebär no makeup, no "fleratimmarförattväljakläder", no slow-eating och inget jävla snoozande. Jag har blivit kungen av snoozning. Det är sjukt. Nu mera får jag ställa klockan på 5, för att jag annars snoozar bort all tid (när skolan börjar 8, tänk nu när jobbet börjar  6! jäävlar säger jag bara ^^)

Har även fått min första feta lönespec. Okej, nä. Den var inte fet. Men fetare än vanligt eftersom jag aldrig fått någon tidigare. Fråga inte varför jag valde ordet fet, för jag har själv ingen aning...

Idag var jag på bio med clara. Vi såg "Min feta grekiska semester". Den var faktiskt ganska rolig! Fast ettan var ju såklart bättre, men så är det ju alltid.

Var även på IKEA idag och shoppade en fotölj, spegel, ljus och lite sånt. Så nu är mitt rum inte lika tomt längre! Köpte även nya svindyra lakan från hemtex. Kom hem, bytte lakan, blev sur. Det var typ fel röda färg... Så det var lite fail. Betala 349:- för skiiit!  Jaja, I will survive anyway i guess.

Har kommit på att bilddagboken är skit. Så där kommer jag antagligen inte lägga upp fler bilder i framtiden. Kanske ta bort mitt konto inom kort...

Nu tänker jag gå och lägga mig efter en smått stökig dag. Sleep tight, hallonpaj. Ja, jag är inte precis känd för att vara en bra rimmare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0