I natt har jag åkt inlines med markoolio

Ja, han var riktigt trevlig. Ganska tyst av sig. Han sa faktiskt inte ett enda ord. Han ville ha min innebandyboll, men den försvann. Sedan åkte vi ner för en jättebrant backe, samtidigt som vi höll i två cyklar. Det gick fort.

Jag har knappt sovit i natt alls, max två timmar. Min klocka ringde runt 6 och jag kände att det inte fanns någon mening med att gå till skolan. Har ont i halsen och mår illa. Så idag har jag inte gjort mycket alls. Fick nästan fruksot på sängen(!) och så har jag bara kollat på tv/spelat swords and sandals 2! Haha. Mm, och ätit bullar. Nu ska jag snart gå och kolla om jag har feber. Sen ska jag sova...


Kommentarer
Postat av: Potatis

du borde låna spel av mig, jag har massa!

2009-11-04 @ 20:59:08
URL: http://krompir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0