lördag.

Igår var det fest hos Linn. Rolig fest om man bortser från att ca 5 pers spydde och man blev lite ordningsvakt i slutet. 

Min förkyldning har bara blivit värre, jag vet inte, men det kanske beror på att jag sprang runt utan skor i regnet igår? ^^ Jag kan knappt prata idag. Är trött och lite bakis. Hur ska jag orka plugga?

Har bara legat och läst ELLE hela morgonen och druckit apelsinjuice. 

Jag känner för att träna idag. Men det är väll inte bra om man är förkyld, har jag hört. :(

Nu ska jag gå och hjälpa min syster med hennes klädval inför kvällen. Hon ska på afterski-förfest hos en kompis senare. Och hon ska till en början vara klädd i underställ. Jag tycker det är synd att hon inte vill gå ut så på krogen sen... Förstår inte varför? ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Hahaha

Nej du förstår inte de va? ;D konstigt konstigt.. Men tycker ialla fall att ja lyckades hitta en bra lösning med elastiska bindan o kryckan! ^^

2009-03-09 @ 17:25:23
URL: http://malinkjos.blogg.se/
Postat av: David

Ett tipps: om man inte skriker på fester så blir man inte hes dagen efter ^^...så enkelt är det

2009-03-15 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0