Lördag.

    

Idag har jag övningskört. Övade backa runt krön, och det var inte alls så svårt som jag inbillat mig. Det var faktiskt ganska lätt. Det enda jag är smått osäker på nu är parkering och att köra i hårt trafikerad stadsmiljö. Men so what?  Jag har ett helt år kvar tills uppkörning. Så jag har lång tid kvar att öva. Förresten bilderna där uppe tog jag för nån minut sen. Man måste bara älska alla färger som dyker upp när solen går ner. Dock är det inte särskilt starka färger på just dessa. Men jag gillar dem.

Städade mitt rum idag också, och kom på att det kanske faktiskt är ganska okej trots allt. Med lite nya lakan, ny garderob och andra ljuslyktor är det nog bra. Jag hade velat ha en ny säng. Men nu när vi inte får jobb så.... ja. Jag får vänta ett tag bara. Fyller ju år om någon vecka så jag får önska mig pengar av mina släktingar.

Fast, det hade ju faktiskt varit roligt att göra om det helt...... Som jag tänkte från början. Hade planerat och allt.
Jag får helt enkelt klippa gräset här hemma hela sommaren och ja, jobba på den där jävla vikingagården om det nu är det som krävs för att jag ska få fixa mitt rum!



Väldigt mysigt med snedvägg ovanför sängen!

Kommentarer
Postat av: David

Om du tar jobbet på vikingagården kommer du att i all framtid vara min idål :P

2009-03-22 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0