Fredag.

Fysiken gick bajs idag.

Men nu är det helg. Äntligen.
Vad har jag att se fram emot?
Jo, plugga såklart.
Inget liv har man.
Synd...


Och jag är redan trött på folks tjat om att SKF är dåliga för att vi inte får pengar.
Så jobbigt är det inte. Vi har klarat oss tidigare utan pengar på sommaren, eller hur?
Tror vi överlever...


Jag var på sjövallen och fotade för nån minut sen. Det var läskigt.
Mörkt, sorgligt och kallt.
Men en bild blev bra i alla fall. Eller två.
Men det var inget ljus.
Här kommer de.




Nää. de va visst bara en bra bild...
Men här kommer en random som kompensering.


Kommentarer
Postat av: David

jag diggar bilden med skorna ^^

2009-03-22 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0