Tisdag.

Idag hade jag rundvandring på hela SKFs område. Det var seeeegt som satan, men ändå bättre än att sitta vid skolbänken och somna till Kristinas tjöt. Vi var tvugna att ha på oss arbetsskorna. Och dagen i ära hade jag inga strumpor på mig, hade glömt att vi skulle ha "studiebesök" som de kallar det. Så nu har jag en stor blåsa på foten... Inte kul alls.

Kom på att jag nog faktiskt ska gå lumpen när jag gått ur gymnasiet. Det är ju rätt "macho" så det vore kul att prova om man klarar av det. Sen är det väll kanske inte helt fel att ha i sitt CV när man söker jobb.



Testade mig på www.officer.nu och fick hyffsat resultat faktiskt. Lumpen nästa?


Kommentarer
Postat av: David

ok för det första: fan va skön din blogg har blivit, diggar den grovt xD. det andra: min sympati för din blåsa är oändlig...stackare :( det tredje: om du ska söka till lumpen bör du nog gå en sådan kurs innan, som ett smakprov på vad lumpen har att erbjuda. För lumpen är fanemej inte lätt. det fjärde: shiit du var ju grymm på den där officer grejen, jag kanske ska ta tillbaka det jag sa tidigare...macho Linda ;)

2009-06-09 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0