Måndag.

Första dagen på sommarlovet. Gick upp klockan sju. Kom till arbetsplatsen och fick börja med att göra rent hela akvarierummet. "No problem", tänkte jag och skuttade upp för trappan till fiskarna. Då jag till min stora förvåning såg akverie-sten/grus/växter ligga över hela golvet/diskbänken/hyllorna, ja över hela rummet i en enda stor röra. Tror att jag höll på där inne i typ 3 timmar. Sen fick jag gå runt i hela skolan och tömma pappersåtervinningar i nån jättetunna. Den var väldigt tung, but me and my big muscles can do anything...

Nu ska jag ut och sola!


Varning för lillen till höger, han bits!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, va söta. han till höger ser faktiskt lite farlig ut.

2009-06-15 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0