ÄNTLIGEN

Jag har jobbat färdigt!!!

Sista dagen var idag, och nu ska jag bara njuta av sommarlovet. Eller typ i alla fall. I helgen börjar vi renovera här hemma. Mamma och pappas sovrum ska göras iordning. Dock hinner jag bara hjälpa till i två dagar. För på söndag kväll eller måndag morgon eller nått sånt åker jag till Hova. Ska bo på en camping som heter barfoten. Man måste vara barfota där...

Kommer väll stanna där i typ 3 dagar? Sen får jag äntlgien komma hem och fixa mitt rum! Ska tapetsera om. Och jag tror att jag har bestämt mig för vilken färg det blir. Eller vilka färger menar jag. Nu ska jag dra till Gräfsnäs och steka. 

see ya.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

ja det är riktigt underbart=)



Vad har du gjort idag då?

2009-07-03 @ 18:45:07
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0