Tänk om allt vore lila, då skulle jag kräkas...

Idag har varit helt bra. Okej nja, kanske inte helt bra. Men helt okej. Jag har varit trött men glad.
Gjorde nästan inget på matten, försökte lösa ett dumt tal som vägrade att lösa sig...
Engelskan var lugn.
CNC:n var utan lärare nästan hela lektionen= lugnt. Haha.
Sen kom jag hem, försökte göra min arga syster glad, men det gick inte bra.
Sen åkte jag och handlade med mammsen, det var jobbigt.
Sen kom jag hem igen och läste tidning och kollade på tv.
Min dag kanske inte har varit så bra ändå...

Men hursom, så började min veckan med att jag hade tusen saker att göra i helgen. Jag skulle på Guitar hero kväll hos Clara, men typ alla var sjuka så det blir kanske nästa helg istället. Imorgon var det meningen att jag skulle vara på öppethus, men sen kom jag på att jag vill sova, så jag tackade nej. Och imorgon var det middag hos Tobias, men det blir inget.

Vad ska jag göra? Måste ju hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0