Juligt värre




Idag har kännts som en "sista-dagen-innan-lovet"-dag. Vi har haft både luciamorgon med ett, ehm annorlunda julspel med teater och sång, och pyssel på pedagosigskt ledarskapslektionen. Sedan hade vi CNC, vilket kanske inte är jättejuligt... Jag och Jasmina var flummiga som vanligt, medan Kajsa kämpade på!

Hursomhelst så är det bara 5 skoldagar kvar. Vilket känns sjukt bra! Tyvärr har vi två prov innan vårt lov startar, men det funkar. Städdag har vi också, och om jag hamnar i verkstan igen, tänker jag... Ja, jag vet inte. Men jag kommer verkligen inte bli glad.

Jaja, whatever. Tänkte sluta detta inlägg med att tala om att det där stora lila paketet på bilden är till mig, och alltså inte till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0