Torsdag.

Oj oj oj, vad jag har sprungit idag. Haha!  Jag har varit i nordstan, slottskogen, bäckebol, hemma, Majorna (ön!!!), centralen, hos Linn och nu är jag hemma igen. Började med att jag tänkte shoppa. Men det blev inget med det. Istället åkte jag och syrran till Slottskogen för att bara sola och så. Men nej, då spiller jag min glass på hela mig så jag blir sur. Så jag bestämde mig för att åka hem. Men då ringer pappa och säger att han kan hämta oss, men först drar vi till bäckebol för att kolla på soffbord och jag passar på att provsova sängarna på Em-möbler. Tempursängar är ursköna! Somnade nästan bums i affären.

Sedan åkte jag hem åt, fixade mig lite och sen skjutsade pappa mig till centralen, så att jag kunde möta upp Clara för att åka till Vincent. Och där stannade jag i typ 3 timmar eller nått. Sen skulle jag träffa Constaze och Linn för att åka hem till Linn. Det var verkligen väldigt roligt att träffa henne igen. Hon har åkt hela vägen från Tyskland och allt också, bara för att träffa oss. Har verkligen saknat henne.


Constanze och Linn som väldigt gärna ville vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0