Utomjordingar?

Sitter och kollar på mtv. Det "Babblar" om utomjordningar. Jag vet inte vad jag ska tro faktiskt. Tänk om det verkligen finns små gröna gubbar med ett öga mitt i ansitket som talar ett främmande språk. Eller de kanske är stora röda med 7 öron. Vad vet jag?
Det kanske bara är en myt som finns för att skrämma folk, så att de inte ska våga inspektera rymden eller något. Myter är ju gamla grejer, alltså de började ju snackas för flera hundra år sedan.

Tänk om min mormors, farfars, mamma startade myten om utomjordningar. Det har ju blivit värsta stora grejen, ingen är ju riktigt säker på om de finns eller inte. I tidningar står det att "rymdkamera fick utomjording på bild", men vafan. På bilden skymmtar en mörk grön suddig fläck långt borta, hur kan de säga att det är en utomjording?

Och varför fantiserar man om att utomjordingar är gröna? Eller att de ser ut på ett speciellt sett. Vad är det som säger att de inte ser ut precis som oss männsikor? Ja, jag blir helt förvirrad när jag tänker på det i alla fall.


image18

Kommentarer
Postat av: Cornelia

men men, det finns ju utomjordningar. haha

2008-04-15 @ 16:37:32
URL: http://corneliafriman.blogg.se
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 16:38:10
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Tove

Jaa jag håller med.. det finns så mycket man inte vet så mycket om.. Men varför skulle det vara just utomjordingar de fångat på bild.
ha d bra.

2008-04-15 @ 16:39:36
URL: http://www.nogg.se/sweethome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0